Ramowy rozkład dnia
6.00 - 8.20 Aranżowanie działań otwartych dydaktycznych - indywidualnych i grupowych, pozostawienie dzieciom możliwości do spontanicznej działalności. Zajęcia wspierające indywidualny rozwój dzieci. Zabawy i zajęcia dydaktyczne rozwijające aktywność zdrowotną i ruchową. Zabawy ze śpiewem, zestawy zabaw porannych oraz inne zabawy prowadzone przez nauczyciela.
8.20 - 9.00 Czynności higieniczne. Śniadanie
9.00 - 11.00 Zajęcia dydaktyczne wspierające wielokierunkową aktywność dzieci w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego z całą grupą i w małych zespołach. Nabywanie umiejętności poprzez działanie w fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym obszarze rozwoju dziecka. Zabawy z zastosowaniem języka obcego nowożytnego. Zabawy ruchowe z wykorzystaniem sprzętu sportowego i ogrodowego zainspirowane przez dzieci lub nauczyciela. Zabawy konstrukcyjne w piaskownicy, obserwacje przyrodnicze, prace hodowlane, spacery, wycieczki. Zabawy podnoszące poziom inteligencji sensorycznej.
11.00 - 12.00 Czynności higieniczne. Drugie śniadanie.
12.00 - 13.50 Odpoczynek poobiedni w sali lub spacery, zabawy na placu zabaw. Słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej. (Młodsze dzieci - leżakowanie). Zajęcia dydaktyczne wspierające indywidualny rozwój dziecka. Zabawy polegające na samodzielnej eksploracji świata, zgodne z poziomem rozwoju dziecka, jego zainteresowaniami i możliwościami. Zabawy z zastosowaniem języka obcego nowożytnego.
13.50 - 14.50 Czynności higieniczne. Obiad.
14.50 - 17.00 Zabawy wspierające indywidualny rozwój dziecka, nieharmonijny, wolniejszy lub przyśpieszony. Zabawy swobodne podejmowane z inicjatywy dzieci.